پروژه ارائه خدمات بازرسی فنی ،کنترل و تضمین کیفیت مورد نیاز مجتمع توسعه پلیمر پادجم

نفت و گاز و پتروشیمی

شرکت توسعه پلیمر پادجم (سهامی خاص) به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber توسط شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید. این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در بندر عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار، با ظرفیت تولید ۲۰۰،۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰،۰۰۰ متریک تن Rubber در سال، تحت لایسنس یکی از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا که در اختیار شرکت ایتالیایی Versalis-Eni S.p.A می‌باشد، در حال احداث است.

 

شرکت مهندسی صنعتی فهامه،مفتخر است که به عنوان پیمانکار ارائه کلیه خدمات بازرسی فنی ،کنترل و تضمین کیفیت و کمّیت و بررسی پیشرفت ساخت و تامین مواد،کالاها و تجهیزات سفارش گذاری شده و بازرسی مقیم و نظارت کارگاهی بر انجام عملیات ساخت،نصب،اجرا،تست و راه اندازی تجهیزات و تاسیسات پروژه ABS & RUBBER و خطوط خوراک،آفسایت و پارک استایرن شرکت توسعه پلیمر پادجم، فاز دوم مجتمع پتروشیمی جم ،مشارکت و همکاری دارد.

بازرسی فنی

فهامه، پایه۱ بازرسی فنی از سازمان برنامه و بودجه، با قریب به ۳۰ سال تجربه! نامی آشنا و قابل اعتماد در صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و پالایشگاهی کشور.

 

ورود مخازن ذخیره کاتالیست و STACK های واحدهای RUBBER شرکت توسعه پلیمر پادجم

محموله های بار ترافیکی تجهیرات فرایندی شامل: مخازن ذخیره کاتالیست و Stack های واحد Rubber ساخته شده توسط متخصصین ایرانی (در شرکت فاتح صنعت کیمیا) با اخذ تاییدیه های مورد نیاز،طی مسیر زمینی از مبدا شیراز،وارد سایت سایت پروژه ABS/RUBBER گردید.

نظارت عالیه

گفتنی است که این تجهیزات مهم فرایند،۲ مخزن ذخیره کاتالیست،مجموعا به وزن ۲۰ تن و ۲ استک ۳۰ متری مجموعا به وزن ۴۳ تن بوده که مطابق با استاندارد های روز دنیا توسط تولیدکننده داخلی ساخته شده است.شایان ذکر است که مابقی تجهیزات نیز در خط تولید سازندگان بوده که ورود و نصب آنها،می تواند گام بلندی در مسیر پیشرفت شرکت توسعه پلیمر پادجم داشته باشد.

بازرسی کالا

این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در بندرعسلویه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار، با ظرفیت تولید ۲۰۰،۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰،۰۰۰ متریک تن Rubber در سال، تحت لایسنس یکی از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا که در اختیار شرکت ایتالیایی Versalis-Eni S.p.A می‌باشد، در حال احداث است.

منبع: PJPC_ir

 

پتروشیمی ، بازرسی ، تضمین کیفیت ، پادجم