نکاتی مهم در نحوه بکسل کردن خودرو!

راننده ‌ای که قصد کشیدن وسیله نقلیه را دارد؛ باید با تمام علائم رفتاری و حرکتی مخصوص بکسل آشنا باشد تا در صورت نیاز ، شما را بابت وجود مشکل یا راهنمایی بیشتر مطلع کند.

در خصوص مفهوم ایمنی وسایل نقلیه‌ای نظیرِ خودرو سه عامل اصلی دخیل است:

هرچقدر که ما قادر باشیم احتمال بروز خطر را کاهش دهیم و یا در صورت بروز خطر، میزان صدمات را کاهش دهیم، سطح ایمنی را…(ادامه مطلب)

در صورتی که سیم یا طناب بکسل، محکم بسته نشود؛ هنگام شروع حرکت به خوردو شما با چیزی شبیه به تکان‌ خوردن، فشاری وارد می ‌شود.در همچین شرایطی حتما باید سیم بکسل را با نوع ضخیم‌ تر و مستحکم‌ تر تعویض کنید.
در تمام مدت باید فلشر ها(چراغ خطر) را روشن کنید تا ماشین ‌های عقبی، سرعت خود را کنترل کنند و  از یک نشانه یا پرچمی که نشان دهنده شرایط بکسل خودرو است، روی آنتن یا سقف استفاده کنید.
توصیه مهم به شما، رعایت ایمنی خودرو، راننده، وسیله نقلیه کشنده و وسایل نقلیه اطراف است. هرگز در شرایط نامناسبی که در بالا به آنها اشاره شده است؛ نسبت به کشیدن اتومبیل به ویژه بکسل ماشین اتوماتیک اقدام نکنید.

شرکت مهندسی صنعتی فهامه، با پشتوانه سال ها تجربه و فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، طرف قرارداد با شرکت “مهندسی و مشاوره سازه گستر سایپا” در زمینه خدمات مهندسی کیفیت (شامل تکوین محصول و استانداردسازی برمبنای نظام های مدیریت کیفیت و…) و بازرسی قطعات خودرو (آدیت محصول و فرایند،بازرسی محصول نهایی و …) به شرکت های تولیدکننده انواع خودرو و موتورسیکلت در ایران.

مطلب مرتبط ؛ بازرسی قطعات خودرو ؛ استانداردسازی ؛ بازرسی خودرو